Menu
Your Cart

Ψηφιακό βήμα



Η επιχείρηση “ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Π. & ΣΙΑ Ο.Ε.” που εδρεύει στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης εντάχθηκε στη δράση «Ψηφιακό Βήμα» προϋπολογισμού 84 εκατ. Ευρώ.  Η Δράση στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.


Ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης είναι 50.082,90 € εκ των οποίων η δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 25.000,00 € και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


Το επιχειρηματικό σχέδιο που εγκρίθηκε προς χρηματοδότηση και υλοποιείται, περιλαμβάνει επενδύσεις στις παρακάτω κατηγορίες:


  • Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ
  • Προμήθεια εξειδικευμένου λογισμικού, εφαρμογών γραφείου, ανάπτυξη ιστοσελίδας, υπηρεσίες e-shop κ.α.
  • Άλλες Ψηφιακές Υπηρεσίες (ψηφιακή διαφήμιση, πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας, καταχώρηση και μεταφορά δεδομένων κ.α.)
  • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων



Μέσω της συμμετοχής στη Δράση, η επιχείρηση πέτυχε:


  • βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της
  • αύξηση της κερδοφορίας της
  • ενίσχυση της εξωστρέφειας
  • ενίσχυση της επιχειρηματικότητας
  • δημιουργία / διατήρηση ποιοτικών θέσεων εργασίας

Με τη συμβολή του ΕΠΑνΕΚ ενισχύθηκε η επιχείρηση αποφέροντας οφέλη στην ανταγωνιστικότητα της χώρας καθώς και στην τοπική οικονομία. 

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών μας βοηθούν να κατανοήσουμε πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.